donderdag 18 juli 2019

Zo moeder, zo dochter

Zo had ik nog sokken voor mezelf op mijn breinaalden staan die ik afgewerkt heb en heb hierbij bijpassende sokjes of beter gezegd slofjes gemaakt voor ons kleine meisje.


Het enige wat ik nog doen moet is het blocken van mijn werkjes. Nu zien ze er al tamelijk goed uit maar na het blocken van de wol zal deze vele beter uitkomen en gaan de steekjes vele mooier vallen.



Omdat ik nog altijd overschot had van mijn bol wol had ik het toch niet kunnen laten en heb hierbij dan toch nog maar een extra pixie mutsje gemaakt dat ook wel super schattig is geworden. 

Binnenkort als het wat kouder word zullen we wel heel mooi bij elkaar passen. 
Ik zou heel graag als volgende werkje een vestje breien voor ons kleintje dat ik heb zien passeren op instagram. Het zogenaamde NEWBORN VERTEBRAE een gratis patroon te vinden op het internet van Kelly Van Niekerk. Jammer dat het patroon in het Engels is. Ik ben echt geen ster in een andere taal maar kan mezelf soms wel een beetje behelpen in het Engels als ik niet anders kan. 

Ik heb net het patroon afgedrukt en ga mezelf deze avond verder bezighouden met het uitpluizen van het patroon en het er in mijn eigen woorden bijzetten zodat ik verder kan. 
Ook wil ik graag het liefst zo snel mogelijk wol gaan uitkiezen om dit vestje te breien zodat ik iets om handen heb nu al mijn breiwerkjes achter de rug zijn.

Ik heb nog wel 2 bollen wol van scheepjes Wirl liggen om nog een sjaal mee te maken maar ik ga die denk ik nog eventjes laten liggen voor als het herfst wordt.

Veel liefs XXX BELLEKE XXX




Geen opmerkingen:

Een reactie posten