zondag 12 mei 2019

Friesland

Eerst en vooral wil ik eventjes kwijt dat ik er een heel leuk kort vakantietje heb opzitten met mijn vriend. Het was onze laatste vakantie onder ons tweetjes voor ons kleine meisje er is. 
En voila hier een eerste foto van mij met mijn al 'dikke' buik.

We hebben het zalig gehad in friesland. Onze B&B was super schattig en gelegen in hartje harlingen. We hebben er zeker niets tekort gekomen en werden er elke ochtend verwend met een ontbijt naar keuze in onze kamer zelf. 



Aja de sjaal die ik hier aanheb heeft mijn lieve mama van http://vlijtigvingerhoedje.blogspot.com voor me gemaakt. Diegene die ik aan het maken was is nog steeds niet afgewerkt en ligt ergens in een hoekje te wachten tot er weer aan gewerkt kan worden.


Uiteindelijk hebben we een heel groot deel van Friesland gezien maar mijn geheugen laat me soms wat in de steek wat plaatsnamen betreft. Ook een heel deel dorpen of misschien beter gezegd kleine stadjes gezien die meedoen aan de 11steden tocht en hebben we een aantal musea bezocht. Uiteindelijk hebben we er toch geprobeerd om nog alles uit onze vakantie te halen ondanks ik met kleine ongemakjes rond liep.


Onze laatste dag sloten we af met een mooi museum in Sneek. Het Fries scheepvaartmuseum, wat zeker de moeite waard was.

Vandaag is mijn laatste dagje van mijn weekje vakantie en wil deze best wel nuttig besteden aan het schoonmaken van mijn hobbykamer om er uiteindelijk terug van slag te gaan. Omdat we bezig zijn met de verbouwingen aan onze keuken en er heel wat nieuwe leidingen gelegd moesten worden hebben ze in mijn kamertje moeten boren en buizen moeten plaatsen zodat we boven mijn kamertje waar onze keuken en badkamer gelegen zijn warm water konden hebben. Dus nu zit ik al een paar maand zonder mijn hobbykamer die nu heel stoffig is en dringend een poetsbeurt nodig heeft. Hopelijk krijg ik het vandaag nog voor elkaar om deze op orde te krijgen zodat ik ergens deze week nog tijd vind om verder te werken aan mijn werkjes voor ons kleine meisje. 
Het is nu 9 uur en heb nog tijd tot ongeveer een uurtje of 12 om me klaar te maken want deze namiddag gaan we naar een kunsttentoonstelling van mijn schoonpapa. 

Ik wens iedereen een hele fijne, mooie en zonnige zondag toe!

Veel liefs BELLEKE x  x  x










Geen opmerkingen:

Een reactie posten