maandag 1 april 2019

Jeej ons wekelijks handwerkdagje van deze week is weer gepland. Woensdag is het eindelijk weer zover en komen we samen bij onze quiltvriendin chrisje. Het is nu half 11 's avonds, net de afwas gedaan en met een theetje bij de hand nu gezellig in de zetel. Morgen komen ze onze keuken plaatsen maar ik kan dan weer gezellig bij mijn ouders thuis ontspannen met mijn brei- en quiltwerk. Mijn vriend werkt van thuis uit zodat er toch nog iemand thuis aanwezig is om alles een beetje in het oog te houden. Ondertussen heb ik al een stofje gekocht voor de achterkant van mijn babyquiltje. Een mooi roze bloemetjesstof van Tilda. Later meer hierover op de blog.

Morgen lekker vroeg uit de veren. De dag beginnen met een heerlijk doucheke, de werkmannen binnenlaten en dan op tijd vertrekken naar mijn ouderlijk huis. Ik kijk er al naar uit om een gezellig dagje te breien, want ik vorder nu al wat sneller met mijn wirlsjaal aangezien ik bijna weer aan een ander kleurtje zit. Ook ga ik morgen proberen al wat voorbereidingen te maken voor ons handwerkdagje van woensdag. Als ik morgen al een deel van mijn stofjes knip voor mijn babyquiltje, dan kan ik mezelf woensdag rustig bezighouden met alle lapjes aan elkaar te naaien.

Veel liefs Belleke x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten