zaterdag 23 maart 2019

Weekend met werken.

Het is zaterdag en moest er al vroeg uit. Om 7.20U in de ochtend stonden de loodgieters al voor de deur. Normaal is het voor mij een normale werkdag maar aangezien ik mijn bloeddruk nog in het oog moet houden ben ik vandaag nog een dagje thuis.
Ik hoor mezelf haast al niet meer denken met al dat geboor en gedril. Normaal zouden we binnen een dikke 2 weken een nieuwe keuken hebben en ben de dagen en uren al aan het aftellen want ik kijk er enorm naar uit om nog eens in een echte keuken allemaal lekkers klaar te maken. We gaan binnenkort dan ook vieren dat de keuken afgewerkt is met een gezellige pannenkoekenbak voor de vrienden en familie die hebben geholpen om mij deze droom te verwezenlijken.
Ik denk er al aan om aan die muur en dat wandje in de keuken mooie quiltjes te hangen. Een aantal jaartjes terug had ik voor in de keuken al een leuk quiltje gemaakt dat ik nu terug een mooi plaatsje zal geven in onze gezellige keuken.





Blijkbaar heb ik geen foto van dat het quiltje helemaal afgewerkt is maar zal deze binnenkort op de blog plaatsen met ineens fotos van onze nieuwe keuken.

Vandaag heb ik nog verder gebreid aan mijn wirlsjaal van Scheepjes. Ondanks ik er heel veel aan brei vorder ik precies niet met de lengte. Ik moet in het totaal een lengte krijgen van 180 cm en heb nog wel enkele cm te gaan. Een tijdje geleden vond ik al die priemen maar saai worden en lag hij daardoor eventjes in een hoekje van de kamer, hier heb ik nu wel dik spijt van anders had hij al lang af geweest. Niet dat ik niet kan genieten van het breien van deze sjaal maar dan kon ik hem al bewonderen in onze buggy voor ons kleine meisje. Het is dan wel een grote mooie sjaal maar ik denk dat ik hem eerder ga gebruiken als dekentje voor in de buggy.
We hebben een mooie donker grijze buggy gekozen die als hij in de zon staat een beetje een blauwe schijn krijgt. Jullie zullen misschien denken dat dit niet zo past bij een meisje maar we hebben deze gekozen met in het achterhoofd dat er misschien nog een broertje kan volgen. Deze buggy kan voor zowel jongen als meisje doorgaan en met al mijn frulletjes en quiltjes zal deze neutrale buggy snel omgetoverd worden tot een heuse meisjesdroom. Ik hou zelf niet zo van echt meisjesmeisje, roze en glitter dus zoiets zal het niet snel worden.
Ik zal binnenkort een blogje schrijven met wat fotootjes van onze buggy en hopelijk met de wielsjaal die er dan in kan pronken.
Tot binnenkort

Lieve groetjes Belleke x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten