zaterdag 23 maart 2019

Rust

Eventjes een rustpauze voor mezelf en ons meisje. Ik voelde me niet zo lekker in m'n vel en besloot woensdag toch eventjes op controle te gaan bij de dokter. Na enkele onderzoekjes besliste de dokter me toch een aantal dagen thuis van mijn werk te houden om mijn bloeddruk wat te laten zakken en terug op m'n positieven te komen.
Dinsdag een dagje doorgebracht bij mijn ouders thuis om wat tot rust te komen en woensdag naar onze quiltvriendin chrisje van de blog http://quiltsprettythings.blogspot.com geweest om ons wekelijkse handwerkbijeenkomst te houden. Mijn Mama en Chrisje spreken normaal gezien elke week af zodat ze gezellig gezamenlijk aan hun werkjes kunnen verderwerken. Vroeger was ik er geregeld bij maar sinds ik een heel eindje verder woon en werk is het moeilijker om met deze dames af te spreken, ik was wel dolgelukkig dat ik deze week weer eens een keertje mee kon. Mijn Mama heeft de blog http://vlijtigvingerhoedje.blogspot.com waar ze ook telkens haar werkjes op zet.
Zelf heb ik die dag nog heel wat priemen kunnen breien en lekker kunnen ontspannen. Vandaag terug gezellig thuis en na ons bezoekje aan chrisje heb ik weer de kriebels gekregen om een quiltje te beginnen. Nu met in het achterhoofd dat ik er eentje kan maken voor ons kleine meisje dat onderweg is. Een niet al te groot quiltje dat ik makkelijk in de buggy kan leggen en dat ook nog op een tamelijk tempo af kan zijn.

De stofjes van Tilda zijn hele mooie stofjes om te gebruiken bij babyquiltjes. In het verleden heb ik al héél wat quilts en andere dingen gemaakt met de stoffen van Tilda. Al mijn stofjes van Tilda naast elkaar gelegd en nu is het enkel nog kiezen maar wat duurt dat kiezen altijd zo lang bij mij.

Met het zonnetje dat binnenschijnt op mijn buikje gericht schrijf ik dit blogberichtje en ik denk dat ze de warmte wel kan appreciëren. Ik voel al heel wat gefriemel in mijn buik en geniet er elke dag wat meer en meer van.

Lieve groetjes Belleke xxx

2 opmerkingen:

  1. Ik vond het keileuk je nog eens te zien, heel fijn dat je mee kon komen! Luisteren naar je lichaam nu en op tijd rusten en genieten... ben al benieuwd wat voor mooi quiltje je gaat maken voor je klein prinsesje! Liefs Chrisje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dankje! Volgende keer als we samenkomen begin ik aan een quiltje met mooie tildastofjes. Tot binnekort x x x

      Verwijderen