zondag 24 maart 2019

Late kerst

Graag had ik dit berichtje al geplaatst net na Kerst, maar omdat we het voor de meeste nog stilletjes wilde houden dat er een klein meisje onderweg was kon dit pas later gebeuren. 
Voor elk kindje in de familie had ik een kerstsok gemaakt waarin ik hun cadeautjes wilde stoppen. Uiteindelijk waren de sokken te klein om al de cadeautjes in te steken maar had ondertussen al een ander plannetje in mijn hoofd spelen. 
Elk kindje kreeg een mooie sok met zijn of haar naam op maar er was één sok teveel en in plaats van een mooie naam stond daar Juli 2019 op. 
Op kerstavond waren we bij mijn familie en met kerstdag waren we bij de familie van mijn vriend en zo hebben we de familie al op de hoogte kunnen stellen van ons leuk nieuwtje.





De stoffen die ik hiervoor gebruikt heb waren stoffen die nog van de mama van mijn vriend geweest waren. Mijn schoonmoeder was een quiltster en heb een heel groot deel van haar stoffen gekregen nadat ze gestorven was. Nu hebben al haar kleinkinderen toch nog een stukje van haar meegekregen deze voorbije kerst.

Nu ga ik nog een beetje verderbreien aan mijn wirlsjaal.

Zonnige groetjes

Veel liefs Belleke x x x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten