woensdag 13 maart 2019

Nieuw leven

Na een periode van verzwijgen mogen wij eindelijk de komst van ons eerste kindje aankondigen.


 Ons kleintje is uitgerekend voor eind Juli.

De eerste maanden van mijn zwangerschap had ik totaal geen zin in handwerkjes. Uiteindelijk ben ik vanaf mijn 4 maand terug wat beginnen breien. Ik was nog altijd bezig met mijn scheepjes wirl sjaal en ben al heel wat opgeschoten. Ondertussen heb ik ook de sokjes gemaakt die op onze foto te zien zijn. Voor mezelf had ik vorig jaar met dezelfde wol sokken gebreid en had nog een beetje wol over en vond dit ideaal om deze schattige kleine sokjes te maken voor ons kleintje.

Nu ik het eindelijk van de daken kan schreeuwen ga ik al mijn babywerkjes op de blog beginnen plaatsen. Ik heb al hele mooie scheepjes wol die ik al een tijdje had liggen waarmee ik heel graag een babyvestje van wilde maken. Ondertussen ben ik er nog niet aan begonnen omdat ik al vele andere werkjes heb liggen die eigenlijk eerst afgewerkt moeten worden. Graag zou ik mijn scheepjes wirl sjaal snel afhebben zodat ik deze kan gebruiken om in de buggy te leggen om ons kleintje warm te houden, maar deze zal pas in gebruik worden genomen als ons meisje al enkele maanden is aangezien ze midden in de zomer geboren wordt. 

Ik hou jullie op de hoogte 
Groetjes BELLEKE x x x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten