dinsdag 26 maart 2019

Morgen quiltdag

Hoera! Morgen staat er plotseling terug een dagje handwerken ingepland met Mama en quiltvriendin Chrisje.
Morgen heb ik mijn vrije dag en wilde helemaal niet graag in ons rommelhuisje zitten aangezien ze gisterennamiddag alles van onze keuken geleverd hebben en heel onze living vol staat. Dus nodigde ik mezelf uit bij mijn ouders thuis en mama had ineens het idee om ons wekelijkse handwerkbijeenkomstje te houden wat ik natuurlijk een fantastisch idee vond.
Vandaag was een kort dagje werken tot 12u 's middags, nadien thuis wat gerust en alles ingepakt voor ons gezellig dagje van morgen.
Al mijn Tildastofjes die ik in huis kon vinden zijn in mijn quiltzak beland en ook mijn Breiwerk heb ik meegenomen voor moest ik wat afwisseling willen.
Ik heb al een ideetje in mijn hoofd dwarrelen als patroon voor mijn babyquiltje. Later meer hierover.
Ondertussen ben ik al bij mijn ouders thuis aangekomen zodat ik morgenvroeg niet die lange weg moet afleggen in het spitsuur om nog op tijd hier te geraken en dan uiteindelijk voor een paar uurtjes kan meedoen om dan al terug richting huiswaarts te keren voor de grote spitsuur van morgenavond.
Nu hier aangekomen kan ik mijn beentjes onder de tafel schuiven en meegenieten van een gezonde maaltijd. DankU mama hiervoor.

Tot het volgende blogbericht!
Groetjes en veel liefs Belleke x x x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten