woensdag 27 maart 2019

Handwerkdagje



 Ons handwerkdagje van vandaag was weer een gezellig, groot succes en als kers op de taart heb ik mijn lieve metekindje/neefje en schoonzus op bezoek gehad. Het was een hele gezellige, ontspannende dag met het begin van een nieuw quiltje.
Ook heb ik er vandaag voor gezorgd dat onze maagjes vanmiddag goed gevuld werden. Een gezonde vegetarische pizza van courgette en gekaramelliseerde zoete ui kon iedereen wel bekoren en dan had ik uiteindelijk ineens al een kleine portie groentjes binnen wat belangrijk is voor ons kleine meisje. Hoe meer groene groentjes hoe beter.















Ik heb al een heel klein beetje aan het nieuwe quiltje gewerkt. Het stofje met de olifantjes en de ballerina vond ik zo een ongelofelijk mooi en typisch meisjesachtig stofje dat ik centraal in het quiltje wilde plaatsen. De driehoekjes of beter gezegd de vliegende gansjes wilde ik rond het typerende stofje naaien om zo het stofje als het ware in de kaderen met andere stofjes. De kleuren op de foto zijn flauwer dan ze in het echt overkomen.



















Nu ik weer terug na een lang ritje in de fille thuis ben is het weer tijd om wat verder te breien aan mijn wirlsjaal. Een goede bezigheid om mijn handwerkdagje af te sluiten. Ik heb er alvast super hard van genoten vandaag en zit hier helemaal ontspannen dit blogberichtje te schrijven.

Veel liefs Belleke x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten