woensdag 7 februari 2018

Sokken Januari

Mijn sokken van januari zijn op een fiasco uitgedraaid. Om sok nummer 2 af te krijgen alvorens het februari werd heb ik nog enkele avonden zitten breien, maar helaas heb deze terug helemaal tot een bolletje gerold. Ik zou net de finish gehaald hebben tot er zich weer een onnozele isabelle iets heel onhandigs deed. Bwa een priem uittrekken om een paar stappen terug te gaan zal wel geen kwaad kunnen. WAT? geen kwaad ?
Ik heb UUUUUUUUUREN lang zitten uitpluizen hoe ik dit toch terug voor mekander zou krijgen maar helaas hebben die uurtjes niets opgelost en heb ik heel de sok terug moeten uittrekken. Natuurlijk was ik heel boos op mezelf. Ik had bijna de eindmeet gehaald en natuurlijk typisch ik moet er weer iets fout lopen.
Nu ik eindelijk eens een blogje kon plaatsen waar ik een termijn had op geplakt moest deze natuurlijk weer in de mist gaan.
Ik laat me niet kennen en begin terug aan de sok al is ze een maand later af.
Elke vrije moment die ik thuis kan hebben ga ik gebruiken om de sokken af te werken en natuurlijk aan de sokken van de maand februari te beginnen.

Dit is het slechtere nieuws voor mezelf dat mijn sokken niet gelukt zijn. Iets waarover ik wel blij ben is met de schilderwerken in onze slaapkamer. Na 3 jaar ons huisje gekocht te hebben ben ik eindelijk aan de slag gegaan in de slaapkamer. Eigenlijk kon ik er nooit echt vroeger aan beginnen omdat we met een lek zaten aan ons dak en deze moest eerst hersteld worden.
Dit is de eerste keer dat ik zelf aan een kamer begin te werken. We krijgen altijd hulp van lieve familie om te helpen, maar dit keer wilde ik zelf bewijzen dat ik dit ook makkelijk alleen kan.

Na al wat bandgaasjes geplakt te hebben om verder scheuren te vermijden was ik al kei content!
Alleen was het mijn aller eerste keer en de bedoeling is om een glad oppervlakte te bekomen, maar bij mij is het met structuur HAHA. Al bij al vind ik het niet zo erg want het valt niet super hard op. Natuurlijk zijn we naar de winkel geweest om verf te gaan kiezen. Na al wat verfpotten in ons mandje te hebben gezwierd hebben we dit een stuk of 6 keer herhaald telkens met andere kleuren.....
Ok, we hadden onze kleuren gekozen, betaald, geverfd, en plots bleek dat we te weinig hadden. Terug naar de winkel bleken onze mooie kleuren (die in afslag stonden) allemaal uitverkocht!!!!!!!
Ik al bijna wenend naar de kassa met een andere kleur. Uiteindelijk deze op de plafond gezet maar blijkt dat er toch NOG een laag over moet........ Tijd te kort....... en slapen al een paar nachten in de living. Na twee dagen thuis te hebben gezeten moet ik vanaf morgen terug beginnen werken en er komen lange dagen aan. Ik ben duidelijk heeeeeeeeel slecht in een deadline bepalen. Ik wilde morgen al genietend in mijn bed stappen en de hele nacht wakker liggen om van mijn kunstwerk van een kamer te kunnen genieten.
Het zal jammer genoeg wat langer duren.
Ik zeg niet wanneer want bij mij klopt dat toch nooit.

Laten we er maar eens goed mee lachen... Ook al vind ik dit zelf niet zo leuk, maar je moet altijd het beste in alles blijven zien!!!
Met deze woorden eindig ik mijn blogberichtje om toch goed gezind te kunnen afsluiten.

Groetjes -XXX BELLEKE XXX-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten