woensdag 28 februari 2018

Sokken februari


Jeej mijn sokken voor februari zijn net op tijd klaar!
JA, net op tijd...
Gisteren en eergisteren heb ik nog lekker voort gebreid. Sok nr1 was al klaar tegen midden februari. Opeens besefte ik dat februari de kortste maand is en dat ik snel moest verderbreien om ze beiden nog op tijd af te kunnen hebben.
Toen ik sok nr1 had afgewerkt en ze kon passen stond ik versteld van het resultaat! Zo ontzettend mooi! JA OK het komt niet alleen door mij dat ze zo mooi zijn het komt natuurlijk ook grotendeels door het super mooie kleurverloop van het bolletje wol. Maar ondanks dat alles ben ik best wel trots op mezelf. De steekjes zijn bijna overal mooi even strak/los gebreid, dat is al heel wat!
Mijn hiel is mooi gelukt en mijn teen is ook goed gelukt! Een super blije Isabelle!



Toen sok nr2 af was werd ik alsmaar blijer! Ik legde de twee sokken op elkaar en zag dat ze identiek even lang waren, dit dankzij het tellen van elke rij en elk steekje dat er gebeurd was. Ik houd alles netjes bij in mijn boekje. Elk rondje ik gebreid heb is een streepje. Elk rondje met alleen rechte steekjes is een recht streepje en elk rondje waar ik nog moest bij samenbreien kreeg een schuin streepje. 


Net op tijd klaar voor de koude die deze week in het land is!
jippieeee eindelijk heb ik eens een keertje een deadline gehaald, wat ben ik toch zo blij!
Nu moet ik nog op zoek naar mooie sokkenwol voor de maand maart. Als jullie ideetjes hebben mogen jullie altijd reageren op de blog.

Groetjes X X X BELLEKE X X X 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten