woensdag 7 februari 2018

Donatie

De gedachte om iemand gelukkig te kunnen maken in een moeilijke periode zette me aan het denken. Onlangs had ik de beslissing genomen om mijn mooie lange haren te doneren. De beslissing was snel gemaakt toen ik op de website van Geefomhaar terechtkwam. Geef om haar is een permanente actie van Think-Pink die vrouwen met borstkanker steunt. Wil je deze actie dus steunen kan je je haar doneren waar ze tenslotte pruiken van maken. Meer dan de helft van de vrouwen die aan borstkanker lijd verliezen hun haar door de behandelingen die ze ondergaan.


Hoe langer je haar is hoe waardevoller je donatie.
De staart die je doneert moet minstens 25cm lang zijn!!! De vraag naar pruiken met lang haar is vele hoger dan die met kort haar.


Iedereen kan zijn haar doneren ongeacht leeftijd, geslacht, haarsoort en haartype.


Zelf heb ik iets meer dan 30cm afgegeven om er vervolgens iemand blij mee te maken!

Volg me en maak iemand blij!!!

Meer informatie is te vinden op  https://www.geefomhaar.be

Laat een reactie achter als je ook gedoneerd hebt of gaat doneren!

Groetjes -xxx BELLEKE xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten