zaterdag 8 juli 2017

badkamerzakje

Met dit mandje gemaakt uit stof kan je makkelijk badkamerspulletjes opbergen.
Het mandje is gemaakt uit geplastificeerde stof van soft cactus, ooit eens gekocht op het stoffenspectakel dat toen in Antwerpen aan de gang was. 


Het was gisteren de eerste keer dat ik werkte met geplastificeerde stof en ik moet toegeven het ging makkelijker dan ik gedacht had. Ik heb hiervoor niet speciaal de naald op mijn naaimachine veranderd omdat deze toch ver op was. Maar ik denk zelfs dat je er geen andere stevigere naald voor nodig hebt want de naald gleed door de stof heen. Bij het knippen van de stof had ik al het gevoel dat dit heel makkelijk en soepel ging. 

Alle speeltjes voor in bad kunnen er makkelijk in en geeft toch meer een opgeruimd effect.


Het zakje kan je natuurlijk omdraaien zodat de stofjes anders uitkomen. Op de foto hierboven heb ik het mandje omgedraaid en zie je dat de binnenstof van daarnet nu de stof aan de buitenkant is en andersom.


Ziezo alles netjes in het mandje.
Hieronder kan je duidelijk zien dat het mandje kan gedraaid worden.



Als er mensen zijn die graag een beschrijving hebben hoe dit zakje gemaakt wordt, kan je altijd reageren op deze blogpost.

 Groetjes, Belleke -xxx-























Geen opmerkingen:

Een reactie posten