zondag 18 juni 2017

Kerstcadeautjes Kids


In de blogpost van gisteren had ik het over Kerstmis en cadeautjes. Deze blogpost gaat over Kerstmis en cadeautjes, hihi. Natuurlijk hadden we ook een kerstfeestje langs de kant van mijn vriend, die ondertussen al twee nichtjes en een neefje heeft. Natuurlijk mochten de kindjes ook niet ontbreken met cadeautjes! Voor de twee nichtjes ( zo een schattige zusjes ) had ik twee knuffelbeertjes gemaakt uit mooie Tildastofjes! Kijk eens hoe mooi ze wel niet zijn geworden! Ik vond deze echt geslaagd! Deze beertjes zijn geïnspireerd op de beertjes die in één van de Tildaboeken voorkomen. Ik heb deze met verschillende kleurtjes gemaakt, en heb ze gepersonaliseerd door de meisjes hun naam op de buik van het beertje te zetten.

Natuurlijk kon ik voor ons neefje ook niet zo een stoffen beertje maken, ik vond deze te meisjesachtig. Ik had gekozen voor een stoere beer te breien en deze van een lekker warme sjaal te voorzien. Wat vond ik het leuk om deze te breien! Hopelijk heeft hij er nog meer plezier van! De sjaal werd al snel van de beer gehaald om ons neefje in de koude winter van wat warmte te voorzien. De mama was er in ieder geval zot van! Wat mij natuurlijk super blij maakte!!!


Voor de volgende kerstcadeautjes is er nog een lange weg te gaan, waar ik me in tussentijd al wel kan laten inspireren op leuke nieuwe ideetjes voor volgende kerst.

Groetjes
-xxx Belleke xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten