zaterdag 17 juni 2017

kerstcadeautjes



Het is midden juni en ik begin hier al gek genoeg te praten over kerstcadeautjes, hihi
Met kerst is het bij ons de gewoonte om met de familie samen te komen en cadeautjes uit te delen. We trekken ieder een naam, en voor diegene moeten we een cadeautje zien te kopen. Deze cadeautjes zijn bij ons de surprises, al de rest van de cadeautjes zijn gewoon nog cadeautjes die we nog aan iemand willen geven. Niets moet, alles mag.

Vorige kerst was het dan zover, en gingen we de naam trekken voor wie we een cadeautje moesten zien te kopen. Ik had tegen de rest van onze familie laten weten dat ik die kerst buiten het surprise-cadeautje geen andere cadeautjes zou kopen. Ik zou graag voor iedereen een super mooie cadeau kunnen kopen maar soms laat jammer genoeg het budget het niet toe.
Ondanks alles kon ik het niet laten om toch nog iets te voorzien voor mijn mama, schoonzus, oma en nicht.

Dus ziehier de cadeautjes die ik gemaakt had :-) een zakdoekzakje en een hartje dat je op een bepaalde pagina in je boek kan stoppen zodat je weet waar je gebleven was in het spannende verhaal. 

 

Deze had ik eerst gemaakt maar omdat ik dit stofje zoooooooo mooi vond heb ik deze lekker zelf gehouden. Voor iedereen heb ik andere stofjes gebruikt, maar eerlijk... alle stofjes waren zo mooi maar ik kon ze moeilijk allemaal bijhouden :-)


Deze zijn in een wip en een knip gemaakt, dus als je nog snel een cadeautje nodig hebt is dit ideaal om te maken en ook wel heerlijk om te krijgen.

Groetjes
-xxx Belleke xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten