maandag 6 februari 2017

Scheepjes cal 2017


Op woensdag 15 Februari is het eindelijk zover! 
De 'Hygge' Scheepjes CAL 2017.


Een tijdje geleden heb ik een blogpost geschreven over het fenomeen ' Hygge'
Wil je hier meer over lezen, klik dan eventjes HIER

Dit jaar brengen ze weer een nieuwe CAL uit, maar wat betekend dit precies?
CAL is de afkorting voor crochet along.
Hierbij wordt er op een bepaalde dag en op een bepaald tijdstip een stukje vrijgegeven van het patroon wat er die week of maand gemaakt wordt. Het is telkens een stukje van een bepaald project dat je maakt over een bepaalde periode.
Dit haakproject bestaat uit een periode van 13 weken.

De 'Hygge' CAL van 2017 wordt elke woensdag om 13.00u online geplaatst. Je kan de PDF dan online downloaden + er komen ook elke week video's online zodat je goed kan volgen.


Er zijn 3 verschillende pakketjes waar je uit kon kiezen. Uiteindelijk zijn het er toch 4 geworden.

RAINBOW

JEWEL

PASTEL

THE DANISH MERMAID


Deze zijn allemaal geïnspireerd uit Scandinavië. Voor mezelf was ik heel erg aan het twijfelen welk van de 4 ik zou bestellen. Ik wilde heel graag de kit van 'The Danish Mermaid' aangezien groen mijn lievelingskleur is ! :-) Maar omdat er nergens op internet een foto te vinden is van een afgewerkte 'Danish Mermaid' had ik toch een beetje schrik of deze ook het mooie effect zou geven dan de andere 3 kits.

Uiteindelijk ging mijn keuze uit naar 'Jewel'. Mijn bestelling was al snel verstuurd.... Samen met de 'Jewel' bestelde ik ineens een 'Rainbow' voor mijn lieve mama. Aangezien mijn lieve oma ook interesse had bestelde ik voor haar ook nog een 'Jewel' en omdat ik dan toch weer een bestelling moest plaatsen heb ik voor mezelf toch ook nog maar de 'Danish mermaid' besteld.

Zelf zal ik me het komende jaar niet snel vervelen :-)
Als mijn kits binnen zijn komt er een nieuwe blogpost online waarbij ik de inhoud van de kits laat zien.

En binnenkort laat ik de vorderingen van de CAL voorbijkomen.

Vele Dikke Zoentjes Isabelle -xxx-







1 opmerking:

  1. Wauw, ziet er mooi uit ;-)
    ik hoop dat degene die wij maken er ook zo mooi uit zal zien.
    Ik kijk al vol spanning uit naar de postbode

    BeantwoordenVerwijderen