maandag 12 september 2016

Disneyland Parijs en Quilts

Onlangs zijn mijn vriend en ik naar Disneyland Parijs geweest. We verbleven in het Disneyhotel Chayenne, een hotel in cowboystijl. In de inkomhal van het hotel hingen hele mooie quilts! Onze hotelkamer was PERFECT! In dit hotel zijn ze net verbouwingen aan het doen en we kregen aan dezelfde prijs een nieuwe kamer met kingsizebed. Over het kingsizebed kan gediscussieerd worden. Ons bed thuis is toch nog groter maar ik heb er wel vele beter geslapen dan dat ik thuis doe. Dit zal door al die Disneymagie zijn :-)




Ik vind de kamer echt een verbetering tegenover de voorbije jaren. De zetel links kon men nog uitrekken tot een dubbel bed. Alles was echt in stijl.



We hadden zelfs woody in onze kamer! Deze is te vinden in de boord behang aan de muur.


De badkamer was nog meer dan fantastisch maar daar heb ik jammer genoeg geen foto van. Ik heb nog nooit maar nog nooit zoooooo goed kunnen douchen op hotel! Het was een bad en douche in elkaar en normaal geef ik de voorkeur aan een bad maar na een lange drukke dag wilde ik alleen nog maar naar bed gaan en slapen.

In het park zelf zijn ook nog Quilts te vinden. Er zijn er te vinden in verschillende cowboystijl winkeltjes, niet te koop maar als decoratie in het interieur. 
Zelf heb ik nog een foto genomen van Quilts die in een eethuisje in mainstreet hingen. Welk eethuisje dat dat was weet ik niet meer maar het was er zeer huiselijk en super gezellig!
Net of je bent in een gezellig huisje bij iemand.



Na 2 dagen in Disney waren we allebei voldaan van alle magie en zijn terug huiswaarts gekeerd.
Ik vond dit zo een leuk maar jammer genoeg wel een kort tripje. We hebben er super hard van genoten en wil dit zeker nog een keertje overdoen. 

Groetjes Isabelle H 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten