dinsdag 27 september 2016

Christmas Stocking

Goeie morgen!
Hopelijk heeft iedereen een goed, warm, uitgeslapen nachtje achter de rug. Ik in ieder geval wel en mijn dag zit al goed volgepland. Ondertussen heb ik een aantal dagen geleden een kerstsok gemaakt uit Tilda stoffen.


Ik had er voor gekozen om deze te maken met vierkantjes van 5 op 5 cm. Door al de gekleurde vierkantjes maakt het deze kerstsok toch ook nog wat fleuriger. Ik hou ontzettend veel van al de traditionele kleuren van kerst maar deze stoffencollectie van Tilda ( van vorige winter ) zijn zo fleurig en mooi dat ik deze gebruikt heb.



Deze kerstsok heb ik voor mezelf gemaakt maar binnenkort ga ik er eentje maken voor mijn vriend zodat we ze deze winter kunnen gebruiken. 
Ik kan al niet meer wachten om deze te kunnen hangen samen met alle andere kerstversierseltjes die maar kunnen gehangen worden. 

Geniet van jullie dag! 
Isabelle x x x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten