maandag 31 oktober 2016

Hygge de Deense kunst van het leven.

Goeiemorgen allemaal!
Onlangs heb ik het boek Hygge de Deense kunst van het leven gekocht, geschreven door Meik Wiking. Op een kleine 3 dagen was dit boek uit. Ik denk dat de meeste creatievelingen onder ons het helemaal eens zijn met dit boek.
Ik ben er me in ieder geval van bewust dat mijn manier van leven helemaal overeenstemt met die van de Denen.


Wat is Hygge? (Uitgesproken als huuge)
Het woord Hygge kan men eigenlijk niet omschrijven, het is een gevoel dat men heeft als het bijvoorbeeld heel hard aan het regenen is buiten en jij zit gezellig met een lekkere warme chocolademelk voor de open haard met een heel goed spannend boek, met een gezellig warme dikke tui aan en die ongelofelijk gezellige stokken die je nog niet zo lang geleden gekocht hebt. Het zou nog meer Hyggelig zijn als het nog eens hard aan het onweren is buiten. Het is een gevoel van bescherming, gezelligheid, ontspannen ...

In dit boek staan er heel veel leuke manieren om je dag of je leven Hygge te maken of nog meer Hyggelig te maken dan het al is :-)

Ik ben tot de conclusie gekomen dat alles wat in dit boek wordt aangehaald helemaal overeenstemt met mijn manier van leven en gevoelens. 

Lees dit boek en je bent helemaal Hyggelig! 

Veel liefs, Isabelle x x x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten