woensdag 16 september 2015

Only 100 days until Christmas!

De herfst is nog niet begonnen of ik denk al aan KERST!
Aangezien ik zo een kerstfanaat ben moet ik toegeven dat er geen dag voorbij gaat of ik moet aan Kerstmis denken.

Dus nog maar 100 dagen.. eigenlijk nog maar 99 dagen! ( Aangezien ik dit bericht vandaag pas plaats) 



De eerste dag van september is bij mij altijd de moment dat ik besef dat het jaar zo voorbij vliegt, ook al duurt voor mij de zomer véééééééle langer dan de winter.
Wanneer de blaadjes aan de bomen van kleuren beginnen te veranderen en het weer is een beetje grauwer dat maakt mijn dagen een stuk gezelliger en kan ik meer genieten van alles wat ik doe.
Klinkt absurd, maar ik voel me dus een stukje beter in de wintermaanden dan in de zomermaanden.

De gezelligheid van lekker binnen te zitten met een lekker tasje thee of een warme chocomelk, of een wandelingetje maken in het bos vind ik fantastisch.

Natuurlijk moet dit gevierd worden onder alle kerstfans :-)

HAPPY ONLY 100 DAYS UNTIL CHRISTMAS DAY !
Vieren met een leuke kerstfilm of misschien al eens een kerst Cd'tje  ALLES KAN EN ALLES MAG!


PS: Een kerstboom staat er jammer genoeg nog niet, maar dat houden we voor een paar weken voor kerst zodat al die fantastische mooie magie nog beter voelbaar is!

Groetjes Isabelle x x x




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten