donderdag 15 januari 2015

Bloggen...


Het bloggen loopt al een hele tijd achter...
Mijn bedoeling was om pas terug te beginnen bloggen als ons huisje al een beetje meer in orde is. 
Op deze moment liggen al onze spulletjes nog hier en daar en overal...
Onze leefruimte bestaat nu tijdelijk uit de keuken, badkamer en slaapkamer. De living en eetkamer zijn nog niet in gebruik omdat onze super mooie parket nog behandeld moet worden. Ik ben helemaal verliefd op de mooie parket en de mooie openhaard en alles, alleen moet alles nog opgeknapt worden.
Ook al heb ik binnenkort mijn eigen atelier in huis, op deze moment moet er nog veel in gebeuren dus al mijn spulletjes liggen in de logeerkamer. 
Eigenlijk al mijn spullen ( buiten die van de badkamer en slaapkamer ) liggen in de logeerkamer, dus ook inclusief al mijn naaispulletjes! Wat een ramp!


Omdat alles meer op langetermijn gebeurd heb ik toch besloten om nu al terug te beginnen bloggen in plaats van te wachten tot alles een beetje op orde is. Normaal zou ik nu mijn blogpost gezellig in de zetel in de living of aan de eetkamertafel aan het schrijven zijn, maar nee ik zit " gezellig " aan de keukentafel.
Al bij al valt het allemaal heel goed mee :-) ik heb zeker niet te klagen, alleen kijk ik er nu super hard naar uit om nog eens gezellig vanuit mijn luie zetel tv te kunnen zien en gezellig aan mijn lapjes verder te werken.

OOOO ja! Nog een leuk weetje... Ik ga aan een mooie nieuwe quilt beginnen die ik in de hal kan ophangen aan een grote muur. Aan decoratie geen gebrek. Binnenkort allemaal leuke blogposts over decoratie en zoveel meer. 
Ik kan haast niet meer wachten...

Vanaf vandaag zullen er dus normaal gezien meer posts op de site verschijnen.
Hopelijk hebben jullie begrip voor de situatie op deze moment :-) Maar ik beloooooof jullie dat er nog leuke dingen op de site tevoorschijn zullen komen! 

Groetjes Isabelle x x x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten