woensdag 24 december 2014

Verhuisd , kerstavond !

Sorry lieve lezers dat het al een hele tijd geleden is dat ik een bericht gepost heb! Maar Eindelijk zijn we helemaal verhuisd, alleen moet er nog wel het een en ander gebeuren...

In de living en eetkamer en de gang moet de mooie parket opgeschuurd worden en behandeld worden. Natuurlijk kan elke muur in ons huis ook een likje verf gebruiken. 


Het is natuurlijk wel heerlijk wakker worden :) 
En...... Vandaag is het kERSTAVOND !!!! Jeej ! Op en top gezelligheid dus! 

Deze late namiddag hebben we een feestje bij mijn ouders thuis :) dit wil dus zeggen : heerlijk eten , gezellige warmte , en de hele familie nog eens gezellig bij elkaar! 

Ongeveer een week geleden heb ik samen met mama een mooie sneeuwman gemaakt. Ook al ligt er helemaal geen sneeuw toch hebben we genoten om er eentje te maken 
Met als uiteindelijke resultaat 


Het was een heel gezellige dag!

Aangezien we nog volop in ons huisje bezig zijn ga ik dit jaar geen kerstboom meer zetten en dit met heeeeeel veeeeel spijt in het hart! Maar we gaan er vandaag toch erg van genieten bij mijn ouders thuis  :) 

Aan iedereen een mooie kerstavond gewenst! Geniet er allemaal met volle teuge van! 
Groetjes Isabelle x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten