maandag 2 juli 2018

Me - Made

Me - Made... Een blogpost voor mezelf waarin ik het proces van al mijn projecten zal verzamelen. Ook voor andere mensen te kunnen inspireren. Het voorbije halve jaar had ik mezelf voorgenomen om geen kleding meer te kopen en alles zelf te maken. Enkel schoenen en ondergoed tellen hier niet onder (ondanks ik mezelf wel eens wil wagen aan een zelfgemaakte BH waar ik dan waarschijnlijk 5 jaar lang aan zal bezig zijn). Hierbij heb ik mijn belofte aan mezelf al een aantal keren gebroken. Zoals ik het me nu kan herinneren heb ik ondertussen 4 kleedjes gekocht (de kans is groot dat het er meerdere zijn). Ondanks dit alles heb ik toch nog maar een paar sokken gemaakt en heb ondertussen ook al een kleed dat voor de helft af is. Bij de andere helft heb ik de moed een beetje laten zakken, ook al is ze bijna klaar. Enkel nog de rits erin zetten en het bovenstuk aan de rok naaien en ze zou normaal gezien klaar zijn. Een jaar lang heb ik de tijd om mijn zelfgemaakte creaties te verzamelen op de blog zodat ik volgend jaar terug kan zien op al deze mooie momenten en creaties die me gelukkig maken. Ik wil mezelf ook op deze manier een beetje aan mezelf bewijzen en wil ik iets opbouwen waar ik later misschien nog vruchtjes van kan plukken.
Laten we het een soort dagboek voor mezelf noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten