woensdag 4 april 2018

Gezondigd


Tilda stofjes! Stofjes die nu eens echt helemaal mijn ding zijn! 
Gisteren was ik bij Pipoos en was er uitverkoop van de hele collectie van Tilda. 
Op ALLES 50% korting. Ik heb m'n slag dan maar geslagen en ben voor de pakketjes met 5 verschillende stofjes gegaan, dus heb ik er 20 in totaal. De stofjes zijn 50 op 55 cm. 

Had ik ze nodig? NEEN
Is het nuttig? JA

Ik kon ze echt niet laten liggen! Zeker niet als ik al plannen had om een projectzakje te maken voor mijn breiwerkje in te doen. 

Nu ik er toch over begin, het projectzakje...
Op youtube kijk ik altijd naar podcasts van breisters en naaisters en die hebben altijd van die hele schattige projectzakjes om hun breiwerkjes in te steken als ze onderweg zijn, of op vakantie zijn...
Nu was ik er zo over aan het nadenken dat dat inderdaad wel heel makkelijk is om zo een zakje te hebben om je priemen en je werkje in te steken, want los in een handtas is toch altijd een gedoe. Ik weet er ondertussen al alles van. Priemen die ergens achter blijven steken en je dus ondertussen alleen je werkje vast hebt en je breipriem achter de tiret van je handtas is blijven hangen... of andersom... je hebt alleen je breipriemen genomen en je werkje is achter gebleven. Heeeeel frustrerend dit allemaal. 
Dus zit ik al een weekje met een projectzakje in m'n gedachten. Nu ik nieuwe stofjes heb zal dat idee wel snel vervuld worden in actie. 
Meer hierover vertel ik jullie later nog wel. 

Groetjes XXX BELLEKE XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten