zondag 18 december 2016

Poppetjesquilt

Verdorie! 
Nu ben ik toch wel vergeten, jullie mijn afgemaakte quilt te laten zien!
Het is mijn Poppetjesquilt.
Toch nog tijd gemaakt om er een leuke blogpost van te maken :-)

Voor ik klaar was met deze quilt is er heel veel tijd over gegaan. 
De Poppetjes hebben namelijk heel lang in de kast gelegen. Toen ik ze eindelijk weer uit de doos in de kast nam keken ze wel een beetje kwaad naar me, het was me toen wel heel duidelijk dat ik ze moest afwerken!

Dit quiltje heb ik zelf ontworpen met vele verschillende soorten stofjes en natuurlijk met de bekende subbonnet sue dametjes. 
Vroeger toen ik bezig was met mijn quiltlessen heb ik deze dametjes leren maken, ik denk in mijn derde les.

Nou ja, na al mijn gebabbel nu eindelijk een fotootje van mijn Poppetjesquilt!


kijk eens goed... Ik heb twee kleine helpertjes van engeltjes die mijn quilt voor jullie wilden showen :-)





Voor de vele die het nog niet weten... Ik heb eindelijk mijn kamertje beneden in ons huisje omgetoverd tot mijn hobby-kamertje/ateliertje. 
Er moet nog wel veel worden opgehangen en gezelliger gemaakt worden, maar zit er toch al heel graag en slijt mijn dagen daar voorbij.

Fotootjes volgen nog...

Dikke Zoentjes Isabelle -xxx-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten