vrijdag 2 september 2016

Ondertussen...



Terwijl ik deze blogpost aan het typen ben is het inmiddels al nacht, ben ik al heel wat keren door diezelfde stomme mug gebeten en heeft die stomme vlieg al heel wat keren rond mijn oren gezoemd. Wanneer jullie deze blogpost lezen is het waarschijnlijk al terug dag, schijnt het zonnetje alweer en kunnen we weer bakken en braden in de warmte van de zon.


Ik heb er een tijdje over zitten nadenken maar heb er toch voor gekozen om terug verder te gaan met bloggen. De rede hiervoor is dat ik de laatste tijd wel minder bezig ben met Quilten maar meer met allerlei andere creatieve bezigheden. 

Ondertussen heb ik al heel wat breipriemen gebreid en al heel wat keren mijn vingers in de plakkertjes kunnen leggen door al dat naaldvilten. 

Ook heb ik een overheerlijke cake gebakken en hier en daar al wat nieuwe receptjes uitgeprobeerd. 

Al deze creatieve bezigheden wil ik gezellig in een blogpost aan jullie overhandigen :-) zodat jullie ook de kriebeltjes krijgen om aan de slag te gaan. 

Zaterdag 3 september komt de eerste blogpost online met het Thema VILTEN. 
Wat is vilten, hoe doe je het en wat heb je er allemaal voor nodig. 
Zelf ben ik nog géén ster in het vilten maar heb toch al aardig mijn best gedaan om er iets herkenbaars van te maken.

Leg al maar een heel pakje plakkertjes klaar tegen zaterdag om je aangevallen vingertjes mee in te wikkelen! 

Groetjes Isabelle H  x x x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten