dinsdag 21 juli 2015

Mijn belangrijkste naaibenodigdheden.


Goeiemorgen iedereen!!
Hieronder laat ik jullie zien wat ik telkens gebruik als ik bezig ben met patchwork of quilten of ja met een ander naaiwerkje.

Mijn zelfgemaakt naai-etuitje. Aangezien ik dikwijls onderweg ben met al mijn lapjes en werkjes heb ik altijd mijn naai-etuitje bij met al mijn spulletjes er in.

Mijn speldenkussentje dat ik van mijn lieve mama heb gekregen. Met natuurlijk al de naalden en al de speldjes die ik ook nodig heb.

Een stoffenschaar! Belangrijk dat je met een stoffenschaar niets anders knipt dan alleen maar stof!

Mijn rubberen vingerhoedje. Ik verkies liefst een rubberen omdat ik dan makkelijk mijn naald kan nemen als deze te vast in mijn stofje zit.

Een schaartje om al je draadjes mee door te knippen. Alleen maar draadjes !!!!

Een podlood. Ik verkies de sewline boven alles :-)  en heeft ook een perfect gommetje aan de achterkant zitten.

Ik heb altijd maar dan ook bijna altijd een witte garen in mijn zakje zitten. 


Mijn speldjes in het ooo zoooooo schattige retrodoosje waar ik helemaal verliefd op ben!

Mijn voor mij perfecte naaimachine! Natuurlijk past deze niet in mijn naai-etuitje maar is natuurlijk niet weg te denken in mijn benodigdhedenlijstje :-)
Groetjes Isabelle x x x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten