zaterdag 24 januari 2015

voorbije week...

De voorbije week heb ik heel wat gewerkt maar natuurlijk ook wat ontspannen!
Een hele dag in mijn pyjama zitten hoort daar ook bij :-) 
Of in mijn nieuwe onepiece die ik cadeau heb gekregen van mijn lieve lieve vriend <3


Verschillende badjes nemen hoort ook tot mijn ontspanning!
Met kerst heb ik een geweldig cadeau gekregen van LUSH, ik had nog nooit producten van lush gebruikt zelfs nooit een winkel binnengestapt maar ik wilde al heeeeeeeel lang eens iets van lush testen, en nu dat dat gebeurd is ben ik VERSLAAFD :p  
Heerlijke badballen waar altijd een verrassing uitkomt. Vraag me niet welke bal ik hieronder gebruikt heb maar hij was geweldig en hoe meer de bal in het water smolt kwamen er ineens kleine mooie roze hartjes tevoorschijn :-) 
Dus ik heb in een heerlijk roos badje vol hartjes gedobbert, helemaal geweldig!



Op een avond in ons nieuwe huisje met zicht op zonsondergang <3



Een avondje heel gezond gegeten met een HEERLIJKE burger! Het was een vegetarische notenburger. Ik ben voorzot op de vegetarische burgers!




Nadien wel gezondigd met één van de vele cakejes die mijn lieve omaatje voor ons had gebakken :)




Hetgene dat je altijd moet onthouden


Nog een perfecte lippenbalsem gekocht van Bobbi Brown om mijn lippen te verzorgen voor het slapengaan nadat ik mijn avondroutine/verzorging van mijn gezicht gedaan heb :)




Nog eentje om je goed te laten voelen :-)



Slaapzacht en heb een zalige nacht!
Groetjes Isabelle x x x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten