woensdag 8 oktober 2014

Nieuwe hebbedingetjes

Na een paar regenachtige dagen heb ik me toch gezellig kunnen bezighouden.



Onlangs ben ik samen met mama en oma naar de hobbywinkel geweest en natuurlijk moest ik weer leuke hebbedingetjes meebrengen!



Ik heb 2 ontzettend mooie bolletjes wol gekocht waar ik een lekker warme wintersjaal van ga maken. Ik vond de kleuren zo ontzettend mooi, ik moest ze gewoon kopen!


Natuurlijk kon ik het niet laten om een paar stofjes mee te brengen... Je kan eigenlijk al spreken over een soort verslaving. 











Ik zag deze sneeuwman staan en ik dacht... wat een mooie sneeuwman! Ik hou hou hou hou hou ontzettend veel van kerstversieringen en alles wat te maken heeft met de winter, dus kon ik deze moeilijk laten liggen.


Op deze moment is het hier ontzettend hard aan het regenen met hier en daar een bliksemschicht waar ik niet van hou!
De donder die me wakker houd, de lichtflitsen waar ik bang van ben...
Ik denk dat dit voor mij een onrustige nacht wordt, maar hierbij wens ik wel iedereen mooie dromen en een rustige nacht.

Groetjes Isabelle x x x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten