woensdag 1 oktober 2014

Kerst komt er aan :-) Nog 2 maand geduldig wachten

Kerst is in aantocht en dit is voor mij de gezelligste periode in heel het jaar!
Kerst is iets magisch, gezellig met familie en vrienden en natuurlijk een heleboel leuke cadeautjes.
Begin december start ik altijd met de kerstboom te zetten en versieren met gezellige Christmas songs :-)

De foto's die hieronder volgen zijn foto's van 2 jaar geleden, toen we nog in een appartementje woonde en ik het altijd ontzettend gezellig maakte :-) soms mis ik al die dingen wel.
Het zou super leuk zijn mochten we volgende kerst al in ons nieuwe huisje een kerstboom kunnen zetten en het gezellig maken, maar ik zal er maar niet op hopen want ons droomhuisje hebben we nog altijd niet gevonden.




Het boek hieronder ga ik deze kerst weer gezellig voor de openhaard op de koude winteravonden lezen. Ondertussen is het ook weer 2 jaar geleden dat ik het uitgelezen heb, maar ik vond dit boek zo ontzettend gezellig en mooi dat ik het dit jaar zeker weer wil gelezen hebben!





Hieronder volgen wat foto's van ook die periode 2 jaar geleden. Mijn lieve vriend had toen een reisje voor ons geboekt naar Canterburry in England, wat was dat zooo moooi daar!!!
Dit zou ik zeker nog 10 keer kunnen en willen overdoen!
Mijn vriend had me dit cadeau gedaan zonder dat ik van iets af wist. Het was zo lief en ik ben hem daar nog altijd zeer dankbaar voor! Ik heb hier ontzettend mooie herinneringen aan, elke keer als ik er aan denk begin ik spontaan te glimlachen.










Ik zal toch nog twee maanden moeten wachten voor ik aan al die kerstversieringen in huis kan beginnen, maar de leuke kerstquiltjes kunnen al gemaakt worden en dan zit de sfeer er toch al een beetje in :-)
 Groetjes Isabelle x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten