woensdag 24 september 2014

Nu hier te vinden.

Lieve lezers.
Vorige week heb ik een einde gemaakt aan al mijn rommelige blogpaginas op het www.
Bij deze ga ik verder met 1 dezelfde blog (deze blog) en hopelijk kan ik jullie inspireren met mijn creaties die ik in een blogpost verwerk.
Dus vanaf nu ben ik hier te vinden  :)

Afgelopen weekend zat ik gezellig in de Ardennen (Filly) waar het lekker warm was, een beetje TE warm.
Zaterdagvoormiddag hadden we een gezellige wandeling gemaakt waarbij we wel heel veel omweg hadden gewandeld omdat we de weg kwijt waren geraakt, uiteindelijk waren we dan maar terug naar de auto gewandeld om onze dag af te ronden in het zonnetje buiten aan ons verblijf.

Deze gezellige foto's had ik onderweg in het bos gemaakt
Groetjes Isabelle x x x










Geen opmerkingen:

Een reactie posten