woensdag 24 september 2014

Creatieve buien

Wie zich afvraagt waar al mijn creatieve ideeën en handelingen gebeuren... Dit is mijn plekje in huis waar ik helemaal tot rust kom, mezelf lekker kan ontspannen en mijn creatieve buien kan op uitspelen.
De gezelligste moment is de moment wanneer de schemering over ons land valt... Lekker gezellig binnen, een beetje donker, meestal met nog een lekker tasje thee of een lekkere warme chocomelk en natuurlijk niet te vergeten die lekkere koekjes die er meestal bijhoren!
Aan de andere kant van de kamer staat een hele grote kast die ik samen met mijn mama gebruik. De kast is bijna te klein om al onze stofjes en andere hobbybenodigdheden kwijt te kunnen.
Mama doet ook nog aan kantklossen en heeft ook nog andere hobby's. Bij mij blijft het meer bij patchwork, quilten, haken en breien. Maar wat nog niet is kan nog altijd komen :-)

Ik wens iedereen nog een hele gezellige avond waar hopelijk iedereen erg van ga kunnen genieten, net zoals ik!
Groetjes Isabelle x x x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten