donderdag 25 september 2014

Goeiemorgen!

Goeiemorgen lezers!
De herfst is al in zicht, een van mijn favoriete seizoenen in het jaar. Al de mooie verschijnselen in de natuur die mijn hartje sneller doen slaan. De mooie paddenstoelen die tevoorschijn komen en al de mooie bladeren die verkleuren, zo komen we aan een periode in het jaar aan waar er zich een mooi kleurenpallet zich over onze natuur trekt. Natuurlijk zijn er ook mooie fleurige kleurtjes tijdens de lente en de zomer, maar ik heb liever de kleurtjes van de herfst en de winter :-)
Deze twee seizoenen zijn voor mij de mooiste en de gezelligste in het hele jaar, een periode waar ik van alles nog intenser kan genieten.




Een gezellige periode waar men mooie wandelingen kan maken in de bossen en de natuur heel intens mag beleven. 
Een gezellige periode waar men gezellig lekker warm binnen kan zitten met een lekker tasje thee of een lekkere mok vol chocolademelk, lekker voor de openhaard of de stoof ingeduffeld in een zacht dekentje dat alle warmte bijhoud.
En natuurlijk nog een lekker koekje of een lekker stuk cake of taart!








Vandaag zal mijn dag iets anders verlopen dan mooie wandelingen in het bos met nadien iets lekkers om van te smullen.
Vandaag nog een dagje werken en morgen genieten van een dagje thuis zijn, of misschien morgen ook nog wat winkeltjes doen ( iets wat ik natuurlijk ook heel graag doe!)

Geniet nog van deze mooie dag!
Groetjes Isabelle x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten