zondag 1 december 2013

Ontspanning en disney

Na een lange week gewerkt te hebben, is er dan toch een dagje van ontspanning.
Vandaag zal er niet al te veel gequilt worden.
Oma wilde heel graag vandaag haar kerstboom beginnen zetten en decoreren, dus ga ik een beetje helpen :-)
daarna ga ik mijn weekend van volgende week al beginnen plannen. De week die komt zal weer een zware werkweek worden, maar al een geluk kan ik die week afsluiten met een ontspannen weekend in disneyland parijs :-)


wieeeeeeeeeeeeeeeeee gezellig naar disneyland parijs tijdens kerst.


Natuurlijk zit ik nu al alle dagen af te tellen tot het zover is.
De tikets en verblijf zijn al besteld, nu alleen daar zijn en genieten van al dat moois.
Vrijdag ongeveer om 10 u thuis komen van mijn werk, en dan paar uurtjes slapen en dan vertrekken :-) 
zondag terug naar huis en maandag al terug om 8 u op het werk beginnen.
ach ik kijk er echt naar uit :-)

En dan nog 1 weekje werken en ik heb een week VAKANTIE!!!
Mijn onafgewerkte quilts afwerken en nog mijn breiwerkjes afmaken, en beginnen haken.
Er staat nog zoveel op de planning.
Maar er staat maar 1 ding centraal in het leven en dat is : GENIETEN


Geen opmerkingen:

Een reactie posten