maandag 7 oktober 2013

Een tijdje stil...

Het is hier de laatste Tijd wel heel stil.
Na een samenloop van omstandigheden, was het moeilijk om nog verder te werken aan mijn blog.
Nu alles beetje bij beetje weer in zijn plooi valt, zal het weer wat makkelijker zijn om allerlei leuke berichtjes te posten. Ondertussen heb ik nog wel wat gedaan ivm quilten en mijn handWerkjes.

Elke voorbije ochtenden, waren echt prachtige landschappen!
De mist die de grasvelden bedekte, de spinnenwebbetjes die duidelijk in het zicht hingen. Het natte gras onder de voetjes. Zo zou ik iedere ochtend wel willen wakker worden. Met niet te vergeten, de haan die al om 3 uur 's nachts begint te kraaien. Vind ik altijd zo lekker ontspannend. 


Zo van die gezellige ochtenden, echt van die momentjes waar ik zo van kan genieten.


Mijn mandje vol stofjes is ook zo iets waar ik heerlijk van kan genieten!


En gisteren was ik al begonnen aan nieuwe patroontjes te maken voor kerstmis. Ik zat al helemaal in de kerstsfeer. Zo lekker gezellig warm binnen, met een lekker tasje thee.
Heb er toch van genoten.

Groetjes Isabelle 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten