maandag 7 oktober 2013

Badje

Ondertussen ben ik ook weer bezig met mijn badje ( kruisjessteek ) 
Op dinsdag nadat we terug kwamen van de quiltwinkel in Etten-Leur, waren mama en ik er natuurlijk ingevlogen om verder te werken aan onze handwerkjes.
Het was al een tijdje geleden dat ik nog had verder gewerkt aan mijn badje, en vond het tijd om er aan verder te werken. 
Het is een heel leuk werkje, maar je mag niet te veel babbelen of je bent de tel kwijt!


Ondertussen begin je al wat vorderingen te zien. Maar er is nog heel wat werk aan. 
Als ik eventjes niet wil nadenken, en alle zorgen wil vergeten van die momenten, dan begin ik aan mijn kruisjessteek, en dan word ik helemaal ontspannen.
Dit is ook mijn middeltje tegen de stress.
En zeker met een lekker tasje thee. Dat maakt het helemaal af!!!


Het was een gezellige borduurdag voor mijn. Heb er met volle teugen van genoten.

Groetjes isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten