vrijdag 5 april 2013

Geduldig

Wat moet ik toch geduldig wachten op goed weer!!!
Het wordt toch stilletjes aan tijd om het zonnetje tevoorschijn te laten kom.
Mijn geduld raakt op.
Hoe langer de zon weg blijft, hoe langer ik moet wachten om mijn rolletjes stof open te maken.
Hier heb ik het nog altijd over de rolletjes stof die ik in frankrijk gekocht heb, en al een jaar opgeborgen liggen.
Al een jaar zit ik te zeggen dat ik die pas ga openmaken als het zonnetje schijnt en mijn tuinset buiten gezet kan worden.
Dan kan ik gezellig in het zonnetje genieten en ook nog eens genieten van al die stofjes te kunnen bewonderen.

Ik zal dan toch nog eventjes geduldig zitten wachten tot het zonnetje schijnt. 
Dan kan ik er hopelijk dubbel zo hard van genieten !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten