vrijdag 5 april 2013

Doorpitten van Lente-quiltje

Hier is mijn lente-quiltje.
Met deze quilt ben ik ook al een tijdje bezig.
Ik moet hem nog voor de helft doorpitten en dan kan ik hem omboorden.
joepie.
Deze quilt is er eentje voor oftewel aan de muur, of anders voor gezellig op de salontafel te leggen.


Hier zie je dat hij al een deel gequilt is.
Ook heb ik het gedeelte dat ik moet quilten, aangeduid met een verdwijnbare stift.
Deze is hééééél handig!
Na het doorpitten moet je enkel met water er een beetje over verstuiven en de blauwe lijntjes verwijderen allemaal stuk voor stuk.






Hier zal ik ook nog genoeg werk aan hebben.
Maar geen probleem want er komt een weekend aan :-)
Dit weekend zal ik er hopelijk nog genoeg aan verder kunnen werken, zodat hij bijna klaar is.
De stof voor de omboording heb ik nog niet dus zal hopelijk morgen nog een stofje vinden.
Groetjes isabelle 
x
x
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten