maandag 25 maart 2013

Weekendje filly


Het was een super ontspannen weekend! 
Alleen heb ik natuurlijk niet verder gewerkt aan mijn quiltjes.
Nochtans had ik al mijn naai- en quiltspulletjes wel bij.
We zijn twee keer goed gaan wandelen, en dat kan je al uit de foto's afleiden.



Wandelen...wandelen...wandelen...

Dag 1.






dag 2.
Toen we opstonden zag het al mooi wit buiten :-)
Heel leuk om in te wandelen.
Tot het begint sneeuwstormen, dan heb je plots meer zin om gezellig binnen te zitten voor het haardvuur met een lekker tasje thee of een goeie chocomelk!!!














Dit was mijn droomhuisje van die dag! ( de foto hieronder )
Vol met mooie quiltjes en gezellige lichtjes!
Of een gezellig knus huisje om een winkeltje in op te starten.

We zijn dit weekend nog al eens verwend geweest zene!
Op 1 weekend twee keer goermet gegeten hmmmmmmm....
Ben nog altijd aan het nagenieten van die lekkere maaltijden.


En dan gezellig eten tijdens dat het buiten bibberkoud is.


1 opmerking:

  1. wel dat zien er mooie verblijven uit,en daar heb je zeker nog zuivere lucht en weide vlakten om te wandelen,k'ben blij dat je genoten hebt ,en zeker het gezellig samen rond de open haard met een lekker kopje thé ,een warme knuffel ,Oma

    BeantwoordenVerwijderen