maandag 25 maart 2013

2 rolletjes Stofjes met een wachtperiode ...

Deze twee rolltjes met stofjes hebben nu al een jaar zijn oorspronkelijke vorm behouden.
Ik moet en zal wachten tot ik buiten mijn tuinset kan zetten en gezellig in het zonnetje deze rolletjes kan openmaken. Deze mooie zomerse romantische stofjes zijn zoveel waard voor mij persoonlijk dan, dat ik er iets heel speciaals van wil maken. 



Deze rolletjes heb ik samen met mijn mama in frankrijk gekocht, in één van de gezelligste winkeltjes die ik in mijn héle leven gezien heb !!!
Alleen voor dat winkeltje alleen al wil ik terug naar daar.


Nu nog wachten tot het zonnetje tevoorschijn komt en ik mijn tuinset kan buitenzetten.
Dan kan ik eindelijk de stofjes afrollen en vooral genieten...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten