zondag 6 januari 2013

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Het waarmaken van mooie quilts

Een nieuw jaar, een nieuw begin.

De lente komt eraan ( naar mijn gevoel toch, en de winter is nog maar net begonnen).
Tijd voor fleurige kleurtjes!!!
Tijd voor een grote schoonmaak.
Tijd voor vanalles en nog wat.
- Het doorquilten van mijn tildaquilt, waar ik vorige zomer aan begon.
- Het afmaken van mijn lente quiltje.
- Het beginnen aan een mooie loper voor op de tafel.
- Het beginnen aan andere mooie quilts waar ik al lang aan denk.


Dit is de grote tildaquilt die nog moet doorgequilt worden.
+ Ik moet er ook nog een mooie tildastof voor vinden om de boord af te biezen.
   Iemand een idee welke tildastof???

Ik heb schrik om deze mooie quilt te verprutsen, als ik er een verkeerd stofje bij neem.
Misschien ben ik beter af met een effen kleur van stof, omdat het al tamelijk druk is.
HOOOOOO
HELP ME AUB. ??? .
 


Groetjes Isabelle,
xxx
<3

6 opmerkingen:

  1. veel plezier,je gaat veel mooie werkjes maken zie ik,kies vooral kleurige werkjes,en geniet ervan terwijl je eraan werkt,oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien een rand van die hevige rode vierkanten dat fleurt en kadert de quilt mooi in of van die donkere blauwe vierkanten moeilijk hé :-(
    Denk er maar rustig over na terwijl je aan het quilten bent.

    groetjes . mama x

    Hij ziet er fantastisch uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee van de mama, ben het er mee eens.
    groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Isabelle, ik zou ook voor rood of donkerblauw gaan ;-) zeg wanneer zie ik je nog eens dat is al keilang geleden?
    Liefs Chrisje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er uit :-) ik ga voor de rode vierkanten . jeej. Ja nu dat het solden zijn moet ik er bijna elke dag aan geloven op het werk. Maar hopelijk kan ik snel eens bij jullie op bezoek komen en jullie nieuwe woonst komen bewonderen :-) Binnenkort heb ik hopelijk terug wat meer tijd. Tot snel x x x <3 x x x jeej

      Verwijderen
    2. aaaah dat zo leuk zijn... hopelijk tot snel XXX

      Verwijderen