woensdag 26 december 2012

morgen: was ik er dus niet!

Soms is het moeilijk je beloftes na te komen, en zeker tijdens de drukke feestdagen.
Een feestje hier , en een feestje daar MAAR ik heb er zeer hard van genoten!!!
En dan nog een feestje voor nieuwjaar :-)

29,30,31dec en 1jan ben ik niet bereikbaar!
Mijn vriend heeft een weekendje geboekt naar weet ik waar.  ?????
En raden helpt niets ,want hij wil het toch nog niet verklappen :-)

Zodadelijk vertrek ik naar mijn werk, rond negen uur ben ik thuis, neem ik een lekker badje met heerlijke badolie. Dan een lekker tasje thee, en heel misschien nog een berichtje op mijn blog zetten.

De kerstquiltjes gaan de kast in, mooi opgeborgen voor volgend jaar.
(Misschien dat ik hier en daar nog een gaatje vind om er toch nog aan verder te werken. De winter is toch nog maar pas begonnen.)
En laat die mooie zomerse kleurtjes maar naar boven komen.
Ik heb al een leuk lenteprojectje in gedachten!!!!

Tot snel
Groetjes Isabelle

1 opmerking:

  1. k'heb even een bezoekje gebracht in dromenland je hebt mooie werkjes gemaakt voor de kerst,nu kijk ik uit naar je lente werkjes maak ze fleurig en zonnig,want wat zon kunnen we wel gebruiken,ik kijk uit naar je volgende werkje,oma

    BeantwoordenVerwijderen