dinsdag 10 september 2019

Winter welcome CAL

Na lang denken heb ik dan toch maar beslist om me de stoffen van Ellies Quiltplace aan te schaffen om de mysterie quilt te maken die vanaf 5 oktober start.

De stofjes heb ik besteld bij Naald en draad die nu nog voor een korte periode in Schoten te vinden zijn. In mijn vorige post kan je lezen dat deze binnenkort gaan verhuizen. Ik hoop dat we snel bericht krijgen dat de stoffen binnen zijn en we ze kunnen ophalen om deze dan toch al eventjes te kunnen bewonderen alvorens we met de quilt van start gaan. 

Ook heb ik terug de smaak te pakken om mijn vorige BOMquilt van Ellies Quiltplace af te maken. Ik heb hierbij enkel een heel groot probleem...
Ik vind nergens maar dan ook nergens mijn stofjes en mijn al afgewerkte stukjes stitchery die ik normaal netjes in een mapje had bewaard. Ik heb heel mijn kast in mijn naaikamertje al afgezocht maar zonder veel resultaat..... 

De vorige BOMquilt was ook in het thema kerst. Waarom ik hem nooit verder heb afgemaakt weet ik zelf niet meer... Als ik er aan terug denk was deze in hoeverre ik al stond al heel goed gelukt. 
En nu ik hem niet vinden kan heb ik echt de kriebels om hem helemaal af te maken. 

Met mijn klein meisje dat nu nog heeeeeel veeeeeel slaapt is dit het ideale moment om dingen af te werken waar ik ooit mee gestart was. 

Ik weet het, ik weet het... Die voornemens om alles af te werken heb ik al een paar keer eerder gemaakt en is er telkens niet van gekomen. 

Ik zou er gewoon aan moeten beginnen en eens ik vertrokken ben kan ik meestal niet meer stoppen waardoor ik weer aan een ander werkje begin en er telkens zo wat meer op de stapel onafgewerkte dingen beland.
Ondertussen kan ik mijn onafgewerkte werkjes al haast niet meer bijhouden, maar ik denk dat we hier allemaal wel een beetje last van hebben... niet?
Graag krijg ik hiervoor bevestiging, haha.

Ik ga nog een tijdje verder met het zoeken naar mijn BOM en hopelijk kan ik hiermee verder voor de komende dagen. Niet in het zoeken maar in het afwerken natuurlijk.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn zoektocht.


Veel liefs Isabelle 


4 opmerkingen:

  1. dag Belleke, het is een troostrijke gedachte dat er bij jou ook nog een paar werkjes wachten om afgewerkt te worden �� dikke zoen uit Essen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gudrun, nu met ons Noëlleke heb ik geen excuus meer om dingetjes te laten rondslingeren nu ik zoveel thuis ben hihi dus ik heb nu nog tot het nieuwe jaar begint om alles af te werken

      Verwijderen
  2. Een van mijn collegalesgeefsters zegt me dat je pas begint te tellen vanaf 20 ufo’s .... tja iedereen heeft wel een of ander doosje met een beginnetje, toch! Veel plezier met het maken van je bom gr Juf Carine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oo vanaf 20 ufo's, ik denk dat ik er dan toch nog net niet aan kom haha

      Verwijderen