zaterdag 6 januari 2018

Jaar vol passie en plezier

Het nieuwe jaar is al goed ingezet met een dikke snotvalling of mooier gezegd een dikke verkoudheid. Ik mag al blij zijn dat ik er dit jaar meer heb van kunnen 'genieten', aangezien ik vorig jaar echt heel ziek was en ze me om iets voor 12 uit bed hebben gehaald om toch nog van het mooie vuurwerk te kunnen meegenieten. Al twee jaar op rij hebben we zelf voor vuurwerk gezorgd of beter gezegd, hebben ons mannen voor het vuurwerk gezorgd en hebben we er zelf lekker mee van kunnen genieten, van al de mooie kleurtjes en de harde knallen die er bij kwamen kijken.

Het nieuwe jaar begint altijd met al de goede voornemens die mensen op hun lijstje hebben staan die ze in de loop van het jaar willen afvinken, terwijl ze tegen het einde van dat jaar amper iets hebben kunnen afvinken. De enigste goede voornemens die ik wel eens had waren; gezonder beginnen leven en eten, een klein beetje beginnen met sporten, ... en zo waren er nog een paar.

Voor dit jaar had ik het idee om meer sokken te breien. Een nog beter idee om op 1 jaar tijd 12 paar sokken te breien. Elke maand een paar sokken afbreien moet normaal gezien wel lukken. Als ik een paar sokken kan maken op anderhalve week tijd zou dit sokkenbreiwerkje iets van niets moeten zijn :-) ( heel makkelijk haalbaar dus)
Aangezien ik mezelf in het verleden al ontelbare dingen heb opgelegd om te doen, is er van dat alles nooit iets van in huis gekomen. Wat ik zelf ontzettend jammer vind.

Vorige week heb ik dan maar mijn sok nummer 1 afgewerkt voor de maand januari :-)
De opzet van sok nummer 2 is al gebeurd maar verder is het daarbij gebleven. Dit eerste paar sokken is een weggevertje jammer genoeg. Toen sok nummer 1 een pasbeurt kreeg bleek het al snel dat deze me wat te groot uitviel. Natuurlijk is deze kleur ook een beetje meer geschikt voor mannen, en was mijn keuze snel gemaakt. Dit eerste paar sokken van dit jaar is een cadeautje voor mijn vriend.



De meeste mensen zeggen, een nieuw jaar een nieuwe start.
Dit jaar zeg IK, een nieuw jaar een jaar vol passie en plezier, een jaar vol creatieve ideeen, een jaar vol nieuwe ontdekkingen en onvergetelijke momenten, een jaar om nooit te vergeten...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten