zondag 1 mei 2016

Baby

Good morning ! 

Onlangs heb ik me bezig zitten houden met een breiwerkje.
Een super schattig baby-vestje.
En nee... ik heb jullie nog geen baby-nieuws te verkondigen :-)
Ik wilde een breiwerkje maken waar ik niet al te lang aan hoefde te werken en snel resultaat kon hebben. Het is een een vestje voor een pasgeboren babytje.


Het is een heel simpel breiwerkje dat in 1 stuk wordt gebreid. Voor dit werkje moet je alleen maar kunnen opzetten, rechts en links kunnen breien en steken kunnen bij opzetten en steken kunnen minderen. Dus eigelijk de basis van het breien moet je wel al een beetje onder de knie hebben.


Deze schattige knoopjes heb ik een aantal maanden geleden gekocht bij Xenos. Ik denk dat
er in België geen Xenos- winkels te vinden zijn, maar een daguitstapje naar Nederland is altijd wel een goed dagje gevuld. En een bezoekje bij Xenos is altijd een goed boodschappenmandje gevuld :-)
Het zijn mooie houten knoopjes met mooie details op die ik opslag wilden hebben. 





Het houten knoopje paste zo geweldig goed bij de kleur van de wol dat ik dit knoopje heb gebruikt.


De wol die ik gebruikt heb is afkomstig van Veritas. Het is lekkere zachte wol waarmee ik heel makkelijk kon werken.



Ik ben heel blij met het uiteindelijke resultaat.
Als we ooit een kindje hebben weet ik wel zeker dat deze een heel assortiment aan kleding in de kast zal hebben liggen :-)

Groetjes en tot de volgende
Isabelle x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten