dinsdag 30 september 2014

Gezelligheid van bij Quilt it and dotty

Ongeveer een maand geleden ben ik langs geweest bij Quilt It And Dotty : Eindelijk !!!
Ik had er al heel lang naar uitgekeken om eens een bezoekje te brengen in het "verre" Tilburg en natuurlijk ging ik niet met lege handen terug richting huis.

Quilt It And Dotty is een winkeltje gelegen in Nederland.
Goirkestraat 114 in Tilburg.
Zelf kan je altijd in de winkel terecht van dinsdag tot en met zaterdag van 10.00u tot 17.00u.
Natuurlijk kan je altijd voor meer info op de officiële website http://www.quilt-it.nl
Op deze website is ook een webwinkel waar je alles wat je maar kan bedenken kan kopen!
Ook is deze verbonden aan een super gezellige en leuke blog http://dorryvanbeers.blogspot.be

Nu een beetje meer over mijn aankopen!
Deze ontzettend leuke stofjes spraken me echt aan, zoooo mooi! Ik hou van al die warme kleuren en natuurlijk ook van al die leuke printjes!



Ook moest ik van die geweldig leuke 'Dotty stamps' kopen! Ik wil ze zelf al heel lang eens uittesten, maar ik twijfel er niet aan dat dit een geweldig iets is!
Buiten de Dotty stamp heb ik ook nog een paketje gekocht met een heel leuk patroon + de bijhorende materialen om de 'Hexagon purse' te maken.
Dit ontzettend mooie beugeltasje is ontworpen door Dorien Weijtmans.



Op de foto hieronder zie je wat er allemaal in het paketje zit. Natuurlijk hele mooie stofjes en een heel leuk beugeltje waar ik mijn ogen niet kan van af houden! 








Bij de 'Dotty stamp' heb ik ook nog een inkt gekocht waar men op stof kan op stempelen, heel belangrijk want met de stempel alleen ben je namelijk niets  :)
Ook een klein boekje met al de stempeltjes die ze verkoopt en wat je er mee kan maken + de prijs.



Voor al de dromers onder jullie...
Quilt It And Dotty verkoopt de stempels om :

  1. Applecore te maken.
  2. Vingerhoedje te maken.
  3. klosje te maken.
  4. Diamond te maken.
  5. Harlequin te maken.
  6. Lonestar te maken.
  7. 6- pointed star te maken.
  8. Babyblok / Thumbling block te maken.
  9. Hourglass te maken.
  10. Hexagon te maken.
  11. Honeycomb te maken.
  12. Log cabin te maken.

In het totaal verkopen ze dus 9 verschillende stempels waarmee je bovenstaande blokken kan maken.

Hier nog eens de links die verwijzen naar deze ontzettend leuke winkel!

Veel kijkplezier op de webwinkel en de blog van Quilt it and dotty!!!

Groetjes Isabelle x x x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten