woensdag 22 januari 2014

Mijn eerste les...


Mijn eerste les quilten ben ik samen met mijn mama, zo ongeveer 3 en half jaar geleden gaan volgen.
Onze les ging door in de hobbywinkel "naald en draad" te schoten.
Ons eerste project was een kussen maken.
De les was verdeeld over 3 of 4 dagen. Elke week, een avond samenkomen en gezellig een les komen volgen. Wat zag ik daar altijd zo naar uit!!!
Hieronder op de foto kan je mijn eindresultaat zien.
Toen vond ik het zooooo ontzettend mooi gedaan, maar als ik het nu echt goed bekijk denk ik bij mezelf "dat had ik toch vele mooier kunnen doen"

Het eindresultaat 

Ik had er ook hartjes bij gequilt

Hier zie je duidelijk hetgeen ik gequilt had.
Dit was mijn eerste keer dat ik quilte voor de duidelijkheid!



En een simpele achterkant




























Groetjes Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten