woensdag 22 januari 2014

Het begin van een nieuw jaar + leuke cadeautjes!


Een gelukkig nieuwjaar iedereen !!!
Voor mij was het dit jaar een hele rustige manier van nieuwjaar vieren.
Gewoon gezellig thuis, met een filmpje erbij en genieten van het vuurwerk.
Heel rustig ben ik gestart met het nieuwe jaar in te zetten.













Dit jaar hebben we met kerst gezellig samen gekomen met de familie, en had hele leuke cadeautjes!
Iedereen weet precies wat ik wil!
Omdat ik dit jaar weer gestart was met breien (en omdat ik hiervan alleen maar de beginstapjes ken), heeft ons mamatje me "ons breiboek" cadeau gedaan. Een geweldig idee dus!
Ik had dringend een nieuwe portefeuille  nodig, dus had al een paar keer de hint laten vallen dat ik die van oillily zo ontzettend mooi vond. Et voila, een mooie grote ollily portefeuille!
Ook kreeg ik van mijn lief omatje een cadeaubon om op te maken in de quiltshop in Etten-leur. Ik wil altijd die hele winkel opkopen als ik daar binnenstap!
Mijn nichtje gaf me héle mooie parel-oorbelletjes, waar ik de laatste tijd heel gek op ben.
Mijn broer had mijn hint ook al doorgekregen, De parfum die ik 5 jaar geleden altijd droeg was precies nergens meer te vinden. Blijkbaar was het flaconnetje veranderd, maar ik ben ontzettend blij dat ik hem nu terug heb, hij ruikt echt heeeeeerlijk! Echt eentje voor mij.

De cadeautjes die ik met de feestdagen ontvangen heb.
Ik wens voor iedereen in 2014 een heel jaar vol liefde en mooie en blije gebeurtenissen. En dat al onze dromen mogen uitkomen!






















Groetjes Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten