woensdag 9 oktober 2013

Wat een sombere ochtend


Het is al kwart voor acht, en het is nog steeds donker buiten. 
Wel gezellig wakker worden op deze manier. Nog gezellig warm onder de lakentjes, en helemaal omgeven door mijn stofjes en quiltjes.

Toen ik alleen was gaan wonen, had mijn mama een hobbykamer van mijn kamertje gemaakt. Nu ik terug bij mijn ouders woon is deze terug mijn kamertje geworden, maar het is vele gezelliger dan voordien :) 
Nu ik terug een enkel bedje heb is er meer plaats om een tafel te laten staan om daar gezellig te zitten quilten of borduren.
Dus uiteindelijk is en blijft mijn kamertje nog altijd de hobbykamer, met alleen het verschil dat ik hier nu ook slaap.

Maar dat vind ik heel gezellig!
Met al die quilts om me heen voel ik me echt goed.

Ik zal maar eens stilletjesaan beginnen met opstaan, en mezelf klaarmaken. Vandaag moet ik weer gaan werken, zoals elke dag. Maar het leuke aan vandaag is, dat ik maar tot 5 uur moet werken en dat ik deze avond gezellig thuis kan eten en nog kan verderwerken aan mijn quiltjes.

Groetjes Isabelle
XXX
 Xx
  X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten