maandag 7 oktober 2013

Thuis

Gisteren toen ik thuis kwam van mijn werk, was ik natuurlijk veel te moe om nog iets te kunnen quilten. Om 6 uur was ik weer wakker, maar toch nog te moe om iets te doen. Nu al reeds 8 uur, ga ik toch stilletjes aan beginnen te quilten. Ook al zie ik dat al niet meer zo goed zitten. Ik wil altijd aan nieuwe projectjes beginnen, maar zal deze keer toch eens streng voor mezelf moeten zijn, en eerst al de rest afmaken voor ik aan iets nieuws begin.


Dit is ook nog zo een quilt die nog afgemaakt moet worden.  
We zullen er eens snel in vliegen.
Het is vandaag toch een regenachtige dag, en toch wel wat frisjes.
Dus een superweertje om gezellig binnen te zitten aan tafel met de quilts en een heerlijk tasje thee erbij

Groetjes isabelle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten